Get to know ME!

Hallo allemaal!

Hier mijn eerste blogpost op deze spiksplinternieuwe blog!
In deze vreemde en verwarrende tijden van veel maatregelen en onzekerheden, zal ik proberen mijn gedachten voor jullie neer te pennen.

Get to know me
Dit ben ik! En mijn allerbeste vriend: Tarzan.

Ik ben Britt Samyn. Ik ben een 19-jarige studente. Ik studeer Sociaal Werk, maatschappelijk werk aan Hogeschool Vives te Kortrijk. 
Ik woon thuis met mijn mama, haar vriend, mijn zus en soms ook haar vriend.
We wonen sindskort in Wevelgem, maar oorspronkelijk ben ik van Beselare.
Mijn middelbare schoolperiode heb ik doorgebracht op het College in Ieper.


Mijn blog


Ik maak deze blog als examenopdracht voor het vak 'Hedendaagse spanningen in een historisch perspectief' voor mijn opleiding.
De naam van mijn blog: 'an ordinary girl in an extraordinary world' heb ik gekozen naar aanleiding van de periode waarin de hele samenleving zich nu bevindt. De Corona-maatregelen zijn voor niemand een herkenbare en dus makkelijk aan pas bare periode. Niemand heeft zoiets meegemaakt, buiten mijn omaatje "in tide van den oorloge". Daarom wil ik schrijven vanuit mezelf: een gewoon meisje die ook niet weet hoe het allemaal zal verlopen, en dat over een bizarre, extraordinary wereld.

Gesproken over mijn omaatje wil ik nog even een historische link leggen naar mijn voorouders. In mijn middelbare schoolperiode kreeg ik de opdracht mijn stamboom te maken tot drie generaties terug. Hier vindt u een klein stukje uit mijn paper:

Hier zie je mijn stamboom tot en met de 4e generatie.

De rest van mijn gezin zul je leren kennen in een volgende blogpost.
Hoe zullen we dit aanpakken?



Normaalgezien zou ik voor dit vak simpelweg naar de lessen gaan, leerstof vanbuiten leren en een examen gaan afleggen op het einde van een semester. Dit zal uiteraard niet kunnen doorgaan. 

Gelukkig hebben we dus deze opdracht: de blog!
Ik zal proberen wekelijks een blog te posten. Misschien nog iets over mij daarbij: ik ben niet de meest stipte persoon dus dit kan eens een week niet zijn, en dan plots twee blogposts in een week.
Ik zal ook iedere week bij het thema waarover ik schrijf een liedje plaatsen, of gewoon eentje die ik constant on repeat draai in de weken die ik nu thuis zit. Zo leer je iedere week ook mij muzieksmaak wat kennen.
Deze week is dat Masterpiece van Jessie J, 'cause I'm still working on my masterpiece, zijnde deze blog.



Hieronder vind je alvast mijn sociale media indien je ook daar mij verder wil volgen:
Facebook: Britt Samyn
Instagram: brittsamyn
Twitter: britt_samyn


Bedankt alvast om mijn blog te lezen!



Veel leesplezier!



Britt



-------



Bronnenlijst:

J Jessie, Masterpiece (2014) Geraadpleegd via: https://www.youtube.com/watch?v=PTOFEgJ9zzI&feature=emb_title , Geraadpleegd op 24/03/2020

Reacties

  1. Veel Succes met je blog Britt !
    Ik ben benieuwd om kennis te maken met je muzieksmaak.
    Met zo'n topnaam kan je blog zeker een succes zijn <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Britt!
    Wat een geweldige intro!
    Ik kijk er alvast naar uit om andere blogs van jou te lezen.
    Heel veel succes met het schrijven, de titel is een toppertje.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts